نماینده ایران با کسب جایزه ۶ ستاره Best Practice Competition در صدر نوآوری جهان قرار گرفت؛
پتروشیمی نوری تنها نماینده ایران، از مرزهای جهانی عبور کرد
شرکت پتروشیمی نوری در یازدهمین دوره مسابقات بینالمللی Best Practice Competition موفق به دریافت جایزه ۶ ستاره (Outstanding) برای پروژه شاخص خود، پلتفرم یکپارچه و هوشمند عملیات (پانوراما) شد. این موفقیت پس از سه مرحله داوری سختگیرانه و با حضور بیش از ۱۱۰ فرایند برتر از کشورهای مختلف جهان به دست آمد و پتروشیمی نوری بهعنوان تنها نماینده ایرانی در فینال، جایگاه ویژهای در سطح جهانی کسب کرد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی، جایزه ۶ ستاره که بالاترین سطح این مسابقات محسوب میشود، به پروژههایی اعطا میشود که از نظر نوآوری، اثربخشی، قابلیت الگوبرداری و خلق ارزش پایدار، در سطح بینالمللی ممتاز باشند. پروژه پانوراما، به عنوان پلتفرمی برای تحول دیجیتال در مدیریت عملیات و تصمیمگیری صنعت پتروشیمی، توسط هیأت داوران از نیوزلند، انگلستان، آمریکا و استرالیا به عنوان یک بنچمارک بینالمللی متمایز شناخته شد و در گروه استراتژی تحول دیجیتال نیز بالاترین رتبه را کسب کرد.
مسابقات Best Practice Competition که سالانه توسط سه موسسه معتبر بینالمللی Excellence Research، Global Benchmarking Network و Best Practice Improvement Resource در نیوزلند برگزار میشود، با هدف شناسایی، الگوبرداری و معرفی بهترین تجارب مدیریتی و نوآورانه سازمانها انجام میگیرد و سطوح جوایز آن از ۳ ستاره (بهترین فرایند در کشور) تا ۶ ستاره (بهترین فرایند بینالمللی ممتاز) تقسیمبندی شده است.
این موفقیت، سومین سال پیاپی شرکت پتروشیمی نوری در این مسابقات بینالمللی است و نشاندهنده پیشرو بودن این شرکت در نوآوری و تحول دیجیتال نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح جهانی است. کسب این جایزه، جایگاه شرکت پتروشیمی نوری را به عنوان نماد مدیریت دانش و نوآوری در ایران و منطقه تثبیت کرده و الگویی روشن برای دیگر صنایع در مسیر دیجیتالیشدن فراهم آورده است.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: